aku dapat GAji...

Assalamualaikum,

heeheh..aku baru dpt gaji...ihihihi, walaupon xbanyak cikit pon jadi la..actually bukan gaji la, mcm duit poket je...

cerita dia cmni...aritu aku ada ikot program motivasi yg dimana aku menjadi fasilitator dlm program itu. Aku x mengharap ape2 mahupon balasan dr wang ringgit, sbb aku ikhlas menolong abg ryzal (ketua program). Apapun thankz abg ryzal ihihi, kalo ada program lagi, jangan la segan2 jemput kita nyer...ihihihhi


ni la gambar dia..hiihi duit RM50 dgn map lokasi FEDEC

FEDEC merupakan lokasi baru atau ofiz baru bg GPTD, aku akan ke sana tidak lama lagi, tggukn ulasan aku nnti...


thank a lot abg rYzal for the mOneY


--------------------------------------------------------------------------------------------------

citer yg berbeza,

Dak umah aku berniaga beger, baru je start mggu lepas kalo x silap ari khamis...hiihi sedap tau beger dia kalo x cube rugi..hiihihi

saje je nk kongsi ngan korang, nie aku ada serta kn gambar skali...hihihi


ni la gambar beger yg baru diambil td..(he6)

sape nk order boleh la add aku kt YM...(tooru_kazura@yahoo.com), tp untuk yg berada di kawasan kolej sahaja diluar kawasan harap maaf tempahan anda tidak dilayan(he6)...perhantaran percuma...hihiihihih....


Sekian.

0 comments: